גבולות ארגוניים ככלי לאבחון ולהתערבות מערכתיים במסגרות חינוכיות


במאמר זה, המבוסס על הרצאה שנשאתי במסגרת הקורס 'מנהיגות וניהול בחינוך' בלימודי תואר שני בייעוץ ארגוני למוסדות חינוך, אני מציע מודל לאבחון והתערבות מערכתית במסגרות חינוכיות המבוסס על מושג הגבול, באמצעות המשגה תיאורטית ותיאור מקרה.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
בואו נדבר

רועי ליס

עולי הגרדום 5, ראשון לציון

דגניה 14, תל אביב

טלפון 054-9107047

אימייל Lissroee@gmail.com 

© רועי ליס, 2017, כל הזכויות שמורות